понедељак, 2. мај 2016.

Rekonekcija

Rekonekcija
leči druge, leči sebe
   U životu sam obdaren  mnogim divnim darovima. Jedan od njih je zapanjujuća sposobnost da lečim ,  ne razumem u potpunosti (mada sam sve bliže tome). Drugi dar bilo je moje otkriće da zaista postoje svetovi i izvan ovog našeg. Treći dar je prilika koja mi je data da napišem  knjigu i iznesem informacije koje sam stekao. Ono što ovaj dar čini čudesno lepim jeste to što sam pomoću njega shvatio da u mom životu postoji svrha i da sam blagosloven ne samo time što mogu da prepoznam tu svrhu, nego i da je aktivno i svesno živim. Od svih životnih darova, ovaj je uistinu jedan od najvećih.    Drugi moj dar je sposobnost da spoznam istinskog sebe - da shvatim da sam duhovno biće i da je moje ljudsko iskustvo samo to - moje ljudsko iskustvo. Ništa drugo do jedan od doživljaja onoga što jesam. Postoje i druga. Isto kao što vidim svoj duh kako prožima sve što radim, tako mogu da ga vidim i dotaknem - i kod drugih. To je veličanstven dar, i mada je sve vreme bio tu, preda mnom, sve do sada ga nisam ni primećivao. Ovaj drugi dar slvorio je perspektivu svrsi moga postojanja. Treći dar je onaj koji je udahnuo novi element života u prva dva. Sve donedavno, delio sam dar lečenja samo sa pojedinim osobama. Premda sam voleo to što sam radio, znao sam da moram to da podelim sa više lju­ ­i! Nisam bio od velike koristi dok sam to zadržavao za sebe... a nisam to zadržavao za sebe namerno. Gledao sam na to kao na dar (što i jeste), pa sam stoga mislio da ne mogu da ga darujem drugima (a mogu). A imao je strpljenja sa mnom. Znao je da ću ubrzo videti širu sliku. Kad se pokazalo da može da se prenese i na druge, počeo sam da držim seminare, na kojima je velik broj ljudi mogao da iz prve ruke stupi u interakciju s ovim darom. Podjednako je uzbudljivo bilo i otkriće da ovaj dar lečenja može da se aktivira u drugima i putem televizije. A što se tiče pisane reči - dakle, izgleda da je to unelo jednu potpuno novu dimenziju u njegovo prenošenje. Ono što je tako privlačno u komuniciranju putem štampanih i ostalih mas-medija jeste činjenica da se time omogućava mnogo ve­ ćem broju ljudi da doživi aktiviranje ove isceliteljske sposobnosti u sebi. Shvatio sam da je kucnuo čas za promenu naših shvatanja; da je došlo vreme da čovečanstvo uvidi - i pri tom ne želim da zvučim suviše religiozno - da čim nas na okupu ima dvoje ili više, možemo da budemo na usluzi jedni drugima. Možemo da potpomognemo izlečenje drugih. A sada to možemo da radimo na nivoima koji nam nikada ranije nisu bili dostupni. Shvatio sam da moj dar nije samo da pomažem drugima, nego i da pomažem drugima da pomažu drugima. Ovo dodatno sredstvo omogućilo mi je da počnem da ispunjavam svrhu svoga postojanja. Ova knjiga je kombinacija uputstva za upotrebu, koje meni nikad nije dato... i pokretača koji će vas usmeriti na vašem putu. Ako je vaša namera da postanete iscelitelj, da podignete svoje trenutne isceliteljske sposobnosti na viši nivo - ili jednostavno, da dodirnete zvezde, tek toliko da se uverite da zaista postoje - onda je ova knjiga napisana za vas. Ali, napisana je i za mene. Ona je izraz moje svrhe u životu, koju sam najzad pronašao. Ili je, bolje rečeno, moja svrha pronašla mene. Nadam se da će i vama pomoći da nađete svoju.

~ Dr Erik Perl

Isceljivanje duše, tela i uma
Isceliteljska tehnika kojom se povezuju frekvencije našeg energetskog polja sa frekvencijama iz univerzalnog energetskog polja.
  Rekonekcija je nov način isceljenja zbog toga što se radi o novim frekvencijama iz univerzalnog energetskog polja koje ljudima ranije nisu bile dostupne, zbog načina na koji su razmišljali. Kako smo u međuvremenu napravili evolutivni skok u načinu razmišljanja, došlo je i do podizanja nivoa naše svesti. Svako ko prihvati činjenicu da sam može da odbaci neželjena zdravstvena stanja, može da se poveže sa ovim frekvencijama. U modernu civilizaciju rekonekciju je doneo hiropraktičar iz Los Anđelesa, dr Erik Perl, koji je početkom devedesetih godina prošlog veka shvatio da ne mora da dodiruje pacijente kako bi im pomogao. Naprotiv, neuporedivo bolje rezultate dobijao je kada im je pomagao da se bez dodira povežu sa frekvencijama iz univerzalnog energetskog polja.


Okruženi smo betonom, mobilnim telefonima, satelitskim antenama, bežičnim internetom. Da li je i to razlog što smo "dekonektovani "?
- Nije, jer isceliteljske frekvencije ništa ne može ometati. Uzrok dekonektovanja mogu da budu samo negativne misli. Promenom načina razmišljanja, naravno u pozitivnom pravcu, u stvari, stičemo moć da sami odlučujemo o svom zdravlju.


Kako izgleda rekonektivni tretman?
- Nisu potrebni posebni uslovi, ali kako ljudi vole da se malo opuste, seanse se rade u ležećem položaju, a terapeut prelazi rukama na visini od 10 do 20 cm iznad njihovog tela. I rekonektičar i pacijent mogu da osećaju neke senzacije na mestima gde je energija zablokirana. Radi se obično tri do pet seansi a razmaci između njih ne bi trebalo da budu duži od 7 dana.


Koja je razlika između energoterapije i rekonekcije? Kod kojih bolesti može da pomogne?
- Rekonekcija nije terapija već isceljiteljska tehnika, što znači da svako može da nauči da bude sam svoj isceljitelj, dok je kod terapijskih metoda uvek potreban terapeut. Rekonekcija ne pravi razliku u dijagnozama, pa bez obzira na bolest, frekvencije deluju na svaku DNK.



-         sposobnost boljeg izbora pri odlučivanju;
-         dublji unutrašnji mir;
-         oslobađanje strahova i osećaja krivice;
-         povećana kreativnost;
-         smanjena anksioznost;
-         veća sposobnost da dajete i primate ljubav;
-         iskustvo svesnosti sadašnjeg trenutka;
-         balansiranje endokrinog sistema koji kontroliše metabolizam.
      -    uzdizanje mentalnog, fizičkog i duhovnog nivoa na više energetske frekvencije      

Lična rekonekcija   
- Lična rekonekcija radi se samo jednom u životu, dva dana uzastopno. Kao i kod rekonektivnog isceljivanja, seansa traje 35-40 minuta i vrlo je prijatna i opuštajuća. Rekonektivno isceljivanje doprinosi poboljšanju zdravlja na svim nivoima i radi se tri dana uzastopno ili svaki drugi dan. Ukoliko nema vidljivih poboljšanja, ponavlja se posle šest meseci. 
Za razliku od rekonektivnog isceljivanja kod kojeg energija vodi hiropraktičara, lična rekonekcija radi se ciljano, "otvaranjem" naših meridijana čime sebe počinjemo da doživljavamo kao deo celine. Počinjemo da osećamo bolji protok energije, naše vibracije počinju da se menjaju a samim tim i ono što privlačimo u naš život, a to su pozitivne stvari i događaji. Naši odnosi sa okolinom postaju bolji, intuicija se pojačava, nestaju strahovi i osećaj krivice, oslobađamo se depresije, lakše donosimo odluke i otvaramo se na emotivnom planu.


Onog dana kada nauka počne proučavati nefizičke pojave, napredovaće za deset godina više nego u svim ranijim vekovima svoje istorije.
~ Nikola Tesla


Нема коментара:

Постави коментар